Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Гусак П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Мороз О. Г. 
Навчальний процес у вищій педагогічній школі : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, В. О. Сластьонін, Н. І. Філіпенко, П. М. Гусак, В. І. Юрченко, О. С. Падалка, М. М. Фоменко, М. В. Молочко, С. М. Яшанов; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 338 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.

Проаналізовано особливості навчального процесу у вищій педагогічній школі: вимоги до сучасного вчителя - спеціаліста нового типу, зміст і структуру вищої педагогічної освіти, закономірності навчального процесу в педагогічному вузі. Охарактеризовано пізнавальну діяльність студентів як основу їх розумового розвитку. Розглянуто питання дидактичної підготовки майбутнього вчителя. Висвітлено форми організації навчання у вищій школі: лекцію як найважливішу форму навчання та виховання студентів у вузі, практичні, семінарські, лабораторні заняття, консультації, їх функції, види, форми проведення. Наведено основні елементи сучасних педагогічних уявлень про комунікативну культуру вчителя, стилі професійно-педагогічного спілкування, виховання та самовиховання комунікативних здібностей педагога. Вивчено психологічні питання навчального процесу у вищій педагогічній школі. Накреслено шляхи педагогічного управління навчальним процесом у педагогічному вузі. Запропоновано питання для самоперевірки та завдання для подальшого опрацювання викладеного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гусак П. М. 
Підготовка учителя: технологічні аспекти / П. М. Гусак. - Луцьк : Вежа, 1999. - 277 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: 138 назв. - укp.

Розкриваються технологічні аспекти підготовки учителя. Значна увага приділяється теорії технологізації навчання у вищому закладі освіти: модульній технології, варіативно-оціночній системі контролю знань і умінь студентів. Висвітлюються теоретичні та прикладні механізми технології диференційованого навчання в процесі дидактичної підготовки майбутніх вчителів. Проводиться аналіз вітчизняних та зарубіжних науково-педагогічних надбань в галузі педагогіки вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гусак П. М. 
Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів : Автореф. дис... д-ра пед. наук. : 13.00.01 / П. М. Гусак; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. - К., 1999. - 37 c. - укp. - рус.

Проведено дослідження теоретичних та технологічних чинників диференціації навчання у вищому закладі освіти. Доведено актуальність функціонування диференційованих процесів у межах інтеграційних характеристик, які проявляються у побудові системи дидактичної підготовки та цілісності логічної структури змісту навчального матеріалу дисципліни. Визначено методологічні основи моделі диференційованого навчання в процесі дидактичної підготовки учителів початкових класів та експериментально перевірено ефективність її функціонування у вищому закладі освіти. Практичне втілення теоретичної моделі диференційованого навчання здійснюється шляхом варіативного забезпечення мотиваційно-цільового (вільний вибір студентом індивідуальної траєкторії навчання, стимулювання продуктивної діяльності), змістового (логічне структурування змісту навчального матеріалу), процесуального (модульно-блочний спосіб засвоєння логічної структури) та контрольно-регулюючого (рейтингова оцінка за рівнями засвоєння) компонентів навчання. Технологія диференційованого навчання описується на прикладі забезпечення дидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів за фазами та етапами її протікання. Кількісний та якісний аналіз ефективності експериментального навчання дозволяє стверджувати його позитивний вплив на формування різнорівневих дидактичних знань та умінь студентів, розвиток їхніх педагогічних творчих здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гусак П. М. 
Відповідальне ставлення до здоров'я: теорія та технології : монографія / П. М. Гусак, Н. В. Зимівець, В. С. Петрович; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Волин. обл. друк., 2009. - 219 c. - укp.

Висвітлено концептуальні підходи щодо формування відповідального ставлення до здоров'я (ВСдоЗ), а також соціально-педагогічні умови формування ВСдоЗ у підлітків і молоді, концепцію сприяння його покращання й ефективність даного процесу. Описано технології просвітницького тренінгу, рівності, організації дозвілля.

Изложены концептуальные подходы по формированию ответственного отношения к здоровью (ООкЗ). Освещены социально-педагогические условия формирования ООкЗ у подростков и молодежи, концепция способствования его улучшения и эффективность данного процесса. Описаны технологии просветительского тренинга, равенства, организации досуга.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сприяння здоров'ю дітей та молоді: теоретико-методичні аспекти : матеріали IV Міжнар. соц.-пед. конф., 29 - 30 верес. 2009 р., Луцьк / ред.: П. М. Гусак; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2009. - 658 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання формування здорового способу життя учнівської та студентської молоді. Визначено основні напрями соціально-педагогічної профілактики Інтернет-залежності підлітків. Увагу приділено організації фізичної культури учнів молодших класів у групах подовженого дня з врахуванням динаміки працездатності. Вивчено стан поширеності та мотиваційні чинники тютюнопаління студентів. Розглянуто педагогічні умови соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Розкрито проблеми інтеграції учнів з особливими потребами за умов загальноосвітньої масової школи засобами соціального партнерства. Наведено інформацію про оздоровчу освіту у польській школі.

Освещены актуальные вопросы формирования здорового способа жизни ученической и студенческой молодежи. Изучены основные направления социально-педагогической профилактики Интернет-зависимости подростков. Уделено внимание организации физической культуры учащихся младших классов в группах продленного дня с учетом динамики трудоспособности. Изучены состояние распространенности и мотивационные факторы табакокурения студентов. Рассмотнены педагогические условия социальной адаптации учеников профессионально-технических учебных заведений. Раскрыты проблемы интеграции учащихся с особыми потребностями в условиях общеобразовательной массовой школы средствами социального партнерства. Дана информация об оздоровительном образовании в польской школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11 я431(0)44 + Ч311.354.5 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гусак П. М. 
Базові компетентності майбутнього соціального педагога у сфері профілактики вживання дітьми психоактивних речовин / П. М. Гусак, І. І. Сидорук // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 17. - С. 99-104. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено базові компетентності майбутнього соціального педагога у сфері профілактики вживання дітьми психоактивних речовин та окреслено вміння, які повинен проявляти майбутній соціальний педагог у межах цих компетентностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ч421.354.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гусак П. М. 
Концептуальні засади процесу ресоціалізації неповнолітніх засуджених у виховних колоніях Державної пенітенціарної служби України / П. М. Гусак, А. В. Скіць // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 76-81. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто основні положення процесу ресоціалізації неповнолітніх, засуджених до позбавлення волі. Надано огляд законодавчого та нормативного забезпечення з певного напряму роботи, проаналізовано практику роботи адміністрацій виховних колоній щодо вирішення завдань ресоціалізації неповнолітніх. Визначено актуальні проблеми та перспективи подальших наукових розвідок із цього питання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Х884.9(4УКР)18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бартків О. С. 
Оздоровчо-виховна діяльність у літньому дитячому таборі : монографія / О. С. Бартків, В. Г. Грановський, Є. А. Дурманенко; ред.: П. М. Гусак; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Захарчук В. М., 2013. - 203 c. - Бібліогр.: с. 180-201 - укp.

Наголошено, що здоров'я населення загалом, підростаючого покоління зокрема, є інтегральним показником соціального благополуччя, важливим складником забезпечення стійкого розвитку - бажаної перспективи й мети кожної країни та світової спільноти. Зазначено, що на сучасному етапі актуальною є проблема виховання здорового способу життя молодої людини. Надано поняття здоров'я, його структури. Розглянуто проблеми впливу виховного середовища на формування особистості. Розкрито сутнісні характеристики здоров'я, здорового способу життя школярів та визначено основні умови активізації процесу формування здорового способу життя дітей у дитячих оздоровчих таборах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гусак П. М. 
Профілактика вживання психоактивних речовин підлітками : монографія / П. М. Гусак, Т. А. Мартинюк, І. І. Сидорук; ред.: П. М. Гусак; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Захарчук В.М., 2013. - 483 c. - Бібліогр.: с. 297-350 - укp.

Розглянуто соціально-педагогічну проблему профілактики вживання психоактивних речовин дітьми та молоддю, запропоновано ідеї щодо її вирішення. Розкрито суть, мету, завдання та основні підходи до проведення антинаркотичної профілактичної роботи. Розроблено систему та методику підготовки майбутніх соціальних педагогів-превентологів. Проаналізовано умови ефективного здійснення соціально-педагогічної профілактики вживання психоактивних речовин підлітками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)442.861 + Ч421.354.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гусак П. 
Організаційні форми ресоціалізації неповнолітніх, засуджених до позбавлення волі за скоєння злочину / П. Гусак, А. Гусак // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 112-117. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

На основі проведеної експериментальної роботи наведено інноваційні організаційні форми ресоціалізації неповнолітніх правопорушників, які відбувають покарання у виховній колонії. Увагу акцентовано на зміщенні виховній, а не каральній функції запропонованих заходів. Мета роботи - розкрити особливості застосування комплексу організаційних форм в ресоціалізації неповнолітніх правопорушників у пенітенціарних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)024-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гусак Л. Є. 
Підготовка майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи : монографія / Л. Є. Гусак; ред.: П. Гусак; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2014. - 363 c. - Бібліогр.: с. 317-361 - укp.

Викладено теоретико-методологічні основи асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів. Висвітлено концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до навчання іноземної мови учнів початкової школи. Визначено мету асоціативного навчання іноземної мови молодших школярів - формування іншомовної комунікативної компетенції та якостей, необхідних для засвоєння мінімізованого обсягу знань і вмінь. Розглянуто структуру та критерії готовності майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов таких учнів. Проаналізовано етапи формування професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, проведено експериментальне дослідження її ефективності. Зазначено, що формування професійної креативності посідає центральне місце в системі підготовки майбутніх учителів до досліджуваного виду діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.0 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гусак П. М. 
Тенденції розвитку кредитно-модульного навчання в світлі основних положень Болонського процесу / П. М. Гусак // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23. - С. 8-16. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено загальний аналіз реалізації положень Болонського процесу в практиці діяльності ВНЗ України. Виділено головні проблеми реалізації цих положень у вітчизняній системі освіти. Проведено порівняння стандартів підготовки фахівців соціально-педагогічного спрямування в Україні та Польщі. Розглянуто шляхи входження системи вищої освіти України в загальноєвропейський освітній простір - формальний і реформаторський. Вказано на методи реального реформування освіти для досягнення інтеграції. Запропоновано модель підготовки соціального педагога для підготовки фахівців європейського зразка. Визначено заходи, спрямовані на трансферність кредитів.

Проведен общий анализ реализации положений Болонского процесса в практике деятельности ВУЗ Украины. Выделены основные проблемы реализации этих положений в отечественной системе образования. Проведено сравнение стандартов подготовки специалистов социально-педагогического направления в Украине и Польше. Рассмотрены пути вхождения системы высшего образования Украины в общеевропейское образовательное пространство - формальный и реформаторский. Указано на методы реального реформирования образования для достижения интеграции. Предложена модель подготовки социального педагога для подготовки специалистов европейского образца. Определены меры, направленные на трансферность кредитов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Ч484(4УКР) ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гусак П. М. 
Виховання у Стародавній Греції: соціокультурний контекст : навч. посіб. для вищ. пед. навч. закл. / П. М. Гусак, Л. Є. Гусак, Л. А. Мартіросян; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2016. - 199 c. - Бібліогр.: с. 187-199 - укp.

Наведено результати комплексного історико-педагогічного дослідження виховання як соціокультурного феномену (період античності). Зауважено, що аналіз історичної еволюції виховання, здійснений в логіці цивілізаційного розвитку західноєвропейського суспільства античного періоду базується на авторському теоретико-методологічному трактуванні його сутності. Зазначено, що застосування соціокультурного підходу дозволило спроектувати узагальнену модель виховання, на основі якої розроблено конкретні моделі, що функціонували у різні історичні періоди античності у Стародавній Греції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ГРЕ)321 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Інноваційні технології навчання учнів початкових класів : монографія / П. М. Гусак, Л. Є. Гусак, О. В. Бєлкіна-Ковальчук, Т. В. Воробйова; ред.: П. М. Гусак; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2016. - 275 c. - укp.

Обгрунтовано інноваційні технології творчого навчання учнів початкових класів. Запропоновано ефективні освітні рішення для ключових предметів початкової школи. Наведено зразки конспектів уроків, низку навчальних завдань і вправ для творчого навчання учнів початкових класів. Розглянуто питання формування іншомовної комунікативної компетенції молодших школярів у процесі асоціативного навчання. Охарактеризовано технології формування креативних здібностей у теорії та практиці сучасної початкової школи. Увагу приділено проблемам формування критичного мислення молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського